Răspunsuri

2014-09-30T18:43:33+03:00
 relieful  Europei este rezultatul evolutiei continentului, in decursul timpului geologic, sub actiunea combinata a celor doua categorii de agenti de modelare a scoartei: interni si extern
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T19:28:25+03:00
 relieful  Europei este rezultatul evolutiei continentului, in decursul timpului geologic, sub actiunea combinata a celor doua categorii de agenti de modelare a scoartei: interni si extern
2 5 2