Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T20:29:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pentru la simulare nu ai de rezolvat sisteme de ecuatii.
Una din rezolvarile posibile este>
- scot x din prima ecuatie:
x=16+3y si il inlocuiesc in a doua ecuatie
3(16+3y)-y=12⇒8y=-36⇒y=-9/2, care inlocuit in randul precedent, obtin
x=16-27/2=5/2
1 5 1
2014-02-18T21:02:47+02:00
X-3y=16
3x-y=12   imulteshti fiecare rind cu 3)


3x-3y=48
9x-3y=36   3y ambii se simplifica,,, 48-36 se scade  3x cu 9x deasemenea


-6x=12
x=12/6
x=-2