Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T18:21:18+03:00
1. Er ist nicht schwer, Deutsch zu lernen.
( Nu este greu sa inveti germana)
2. Sie hat keine Lust, ins Kino zu gehen.
(Ea nu are chef sa mearga la cinema.)
3. Ich habe vergessen, ihn anzurufen.

2014-09-30T18:39:59+03:00
zu se zice cand mergi catre cineva: Ich gehe zu meinem Vater
um se zice in sensul asta: Ich mache meine Hausaufgaben, um keine schlechte Note zu bekommen.
depinde de verb
stiu ca mai am de invatat ca nu stiu perfect si nici odata nu voi sti
toata lumea mai are de invatat chiar si adultii
:)
chiar ai 19 ani?