Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T18:12:33+03:00
         Exemple de comportamente adecvate si neadecvate pe care oamenii le pot manifesta in Biserica.

Adecvate:
- fetele sa-si acopere capul
- fetele sa poarte rochie sau fusta decenta
- sa-ti opresti telefonul

Neadecvate:
- sa se vorbeasca in timpul slujbei 
- fetele sa poarte fuste scurte sau pantaloni
- sa vorbesti la telefon
2014-09-30T18:13:04+03:00
A asculta sfanta Leturghie, a fi linistit,a te ruga.
a vorbi,a iesi afara din biserica, a rade
2 4 2