Răspunsuri

2014-02-18T20:22:39+02:00
Cmmdc= se iau doar numerele comune, la puterea cea mai mica si se inmultesc
cmmmc = se iau toate numerele utilizate, la puterea cea mai mare, si se inmultesc
25 4 25
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T20:39:27+02:00
C.m.m.m.c este cel mai mic multiplu comun ⇒  acest nr se imparte exact la toate nr date
Pentru a calcula c.m.m.m.c se descompun nr in factori primi si se iau factorii comuni si necomuni la puterea cea mai mare si se inmultesc
c.m.m.d.c  este cel mai mare divizor comun ⇒ nr date se impart la acest numar
Dupa descompunerea in factori primi se iau factorii comuni la puterea cea mai mica.
31 4 31