Răspunsuri

2014-09-30T17:49:45+03:00
Ploaia este necesara pentru natura si pentru rauri, mari ,oceane pt a nu seca .
mai mare de 4 5 propoziti o compunere mica tiam scris
nu mi-ai scris mie in primul rand ci tot pt tine deoarece poate vei lua un 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T17:52:29+03:00
Pentru flori , copaci , iarba , pentru a hidrata pamantul , si ca oameni sa nu moara.
 
eu asa am scris si am luat 10.
dapu si kala esti
a 6 a
a dar eu a 7
daaa