Spune-ti parerea despre fiecare dintre enunturile urmatoare:
1.prietenul se alege dupa comportament sau dupa asemanarea cu tine.
2. exista lucruri care nu se pot discuta decat cu prietenii.
3.prietenii pot avea,uneori, pareridiferite.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T17:48:13+03:00
Prima propozitie : Nu orice om iti poate fi prieten. Trebuie sa-i analizezi comportamentul ,sa-i afli intentiile, si daca toate acestea coincid cu cerintele tale, acel om iti poate fi un prieten bun si pe placul tau.
A doua propozitie se refera la pastrarea unui secret. Un prieten adevarat stie sa tina un secret .
A treia propozitie se refera la pareri diferite ale prietenilor . Spre exemplu ,tu vrei sa faci ceva la care prietenii tai nu s-au gandit niciodata, insa ei nu sunt siguri ce sa spuna, si pot fi contra intentiilor tale.

Acum nu e neaparat sa scrii exact ce am scris eu . Eu ti-am sintetizat propozitiile ca sa intelegi despre ce e vorba. :)
MERSI
2014-09-30T17:54:39+03:00
1. Prietenii se aleg dupa comportament  nu dupa asemanarea cu propia noastra persoana deoarece este important sa ai prieteni care nu te folosesc.
2.Da exista numai sa ai grija cui ii spui ca nu cumva sa se afle.
3.Nu putem avea cu toti aceeasi parere fiind ca avem personalitati diferite si ar fi plictisitor sa ai o ” CLONA” .
1. care te folosesc pentru ca poate esti cea mai populara si vor si ele acelasi lucru doar ca exemplu .
daca e vorba de iubiti atunci
1.dupa comportamnt 2.sa nu spui niciodata secrete iubitului tau (despre tine ) 3.E bine ca unele lucruri sa le aveti in comun desigur nu toate lucrurile.