Salut ! Am ca tema un exercitiu :

Aratati care este sensul verbului predicativ "a fi" in următoarele enunturi :

"Deasupra scrinului e icoana Maicii Domnului , cu candela mereu aprinsa . "

Intamplarile au fost pe la 1600 . El este din Ardeal . Azi acest obicei vechi este inca in sat . Nu știu ce e când ți se bate ochiul . Mâine,sunt trei luni de când am venit de la bunici . Am aflat cât e biletul de tren .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T20:16:14+02:00
In prima, e-sensul de exista,se afla
a 2-a:au fost-s-au petrecut
a3-a:este-provine
a4-a:este-(tot)provinea
a5-a:e-ce se intampla
a6-a:sunt -se implinesc
a7-a:e-cat costa 
Sper ca ti-am fost de folos! :d
25 4 25
2014-02-18T20:36:49+02:00
O mică corecție: Sensul la prop. nr.4. = 'ce înseamnă';
10 3 10