Adica unul dupa altul...cum ar fi: 1,2,3,4,5...si asa mai departe...nu neaparat sa inceapa de la 1
Exemple :1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 si asa mai departe sau 9,8,7,6,5,4,3,2,1,0.... adica unul dupa altul

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T20:04:20+02:00
Unul dupa altul.
De exemplu : trei numere consecutie : 1, 2, 3. 
Sper ca ti-am fost de folos.
2014-02-18T20:04:33+02:00
Numele consecutive sunt numerele de ex. 1, 2,3 asta inseamna consecutiv.
1,2,3.....unul dupa altul.
Adica unul dupa altul...cum ar fi: 1,2,3,4,5...si asa mai departe...nu neaparat sa inceapa de la 1
numere cosecutive =unul dupa altu.exemplu:6,7,8
sper ca tiam fost de ajutor