Răspunsuri

2014-02-18T20:01:04+02:00
Fie a numarul cartilor de poezii si b numarul cartilor de povesti.
a+b=964

a=b:3   deci  b=3 x a

3 x a + a = 964
4a = 964    a= 964:4
a=241

b=3 x a
b= 3 x 241 
b= 723 .

nu era cine stie ce dar totusi
zic ca tu ai raspuns mai bine
tu ai facut cu ecuatii si celalalt raspuns ar fi cu secmente..:))
a. I-------I.
Eu am rezolvat ca pentru clasele I-IV , cu segmente ca sa inteleaga ceva !
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-18T20:03:54+02:00
A.I____I
b.I____I____I____I
In total sunt 964 de carti si avem 4 segmente egale deci putem sa-l aflam pe "a", adica numarul de carti de povesti .
 964:4=241 (carti de povesti)
 Acum aflam cate carti de poezii sunt .
 241x3=723 (poezii)
VERIFICARE : 723+241=964

3 3 3