Răspunsuri

2014-09-30T16:33:14+03:00
Reactile chimice sunt interactiuni la nivel molecular dintre substante.ele se pot clasifica in:
reactii de combinare
reactii de descompunere
reactii de substitutie
reactii de schimb


Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T16:34:56+03:00
Procesul chimic in urma caruia una sau mai multe substante chimice se transforma in alte substante cu proprietati noi,diferite de cele initiale se numeste reactie chhimica.
1 5 1