Răspunsuri

2014-09-30T15:59:23+03:00
Lectura este un mod prin care ma relaxez, un mod prin care imi creez diferite scenarii in cap , citesc pentru placere, efectiv prin lectura totul este posibil , lucrurice in viata reala sunt imposibile aici sunt posibile.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T16:01:39+03:00
Aceasta tema am avuto si eu.
1.lectura in viata noastra ocupa intelegere,bunatate si informantiile necesare .Fara lectura in viata omului am fi fost un om fara carte si munca .Lectura pt noi ne face niste oameni culti  ,intelepti si mai deschisi la minte.2.noi citim pt ca putem dezvalui comoara din acea carte si informatiile pe care inca nu le stim .3.Noi avem placerea din ceea ce citim si sa citim mai departe .4.Da si informatiile ne pot ajuta la lucruri minunate .5.noi nu citim pt ca ne indeamna parinti sau profesori ,ci noi ne bucuram atunci cand citim si ne este dor de ea .Sper ca te-am ajutat .
Multumesc!M-ai ajutat foarte mult!
NU ai pentru ce draga :*