Răspunsuri

2014-09-30T16:23:15+03:00
Salut Ana! Ai aici 10 reactii de simpla inlocuire :)

Zn+2HCl=ZnCl2+H2
Al+Fe2O3=Al2O3+ Fe
Cu+H2SO4=CuSO4+H2
Fe+CuSO4=FeSO4+Cu
Cu+2HNO3=Cu(NO3)2+H2
2Na+H2O=Na2O+H2
2H3PO4+6Na=2Na3PO4+3H2
Cu+2AgNO3=2Ag+Cu(NO3)2
H2+2AgNO3=2Ag+2HNO3
Fe+2HCl=FeCl2+H2

Sper ca te-am ajutat..o zi buna si spor la facut teme ;)
mersi mult chiar mai ajutat .esti foarte dragut
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T16:59:32+03:00
2Na+HOH=2NaOH+H2
Ca+2HOH=Ca(OH)2+H2
Mg+2HCl=MgCl2+H2
Zn+2HCl=ZnCl2+H2
Mg+CuSO4=MgSO4+Cu
2Al+Fe2O3=Al2O3+2Fe
Al+2HCl=AlCl2+H2
Zn+Pb(NO3)2=Zn(NO3)2+Pb
Cu+2HOH=Cu(OH)2+H2
2H2O+2K=2KOH+H2
1 5 1