Răspunsuri

2013-12-29T14:00:15+02:00
5√2/2+3√2/2-√2+45/5√2=
5√2/2+3√2/2-√2+(simplifici pe 5 cu 45 si iti va da 9 iar apoi  amplifici cu 2 ca sa ai numitor comun la toti dar amplifici doar la 9)
si va fi asa:
5√2+3√2-√2+18√2=24√2
Sper sa iti fie de ajutor!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-29T16:12:27+02:00
5 radical din 2 supra 2 + 3 radical din 2 supra 3 - radical din 2 supra 2 +45 supra 5 radical din 2 

acum se simplifica 3 cu 3 si 45 cu 5 si ramane in loc de 45-9 si 1 in loc de 5

5 radical din 2 supra 2 + radical din 2 supra 1 - radical din 2 supra 2 + 9 supra radical din 2 
acum primul se amplifica cu radical din 2 ; al doilec cu 2 radical din 2 ; al treilea cu radical din 2 si ultimul cu 2

 (5 x 2) + (2 x 2) - 2 + 18 totul supra 2 radical dn 2 = 10 + 4 - 2 + 18 totul supra 2 radical din 2 = 30 supra 2 radical din 2 ( se simplifica) = 15 supra radical din 2 => se amplifica cu radical din 2 si da rezultatul 15 radical din 2 supra 2
1 5 1