Alcatuiti ún text dupa urmatoarele idei :vlad si mihai asteapta cu nerabdare óra de ed.fizica.2echipele conduse de cei doi baieti lupta pentru castigarea intrecerii.3 bucuria se vede pe chipul copiilor

2

Răspunsuri

2014-09-30T15:43:58+03:00
Vlad si Mihai astepta cu nerabdare ora de fizica.Mihai se duce primul pe terenul de sport si Vlad mergand cu profesorul sau vorbind cu sa facut el profesor ..Mihai si Vlad erau nerabdatori sa joace fotbal pt ca acesta este visul lor ...Dupa terminarea orei VLad si Mihai mersesera in clasa povestind acta colegiilor .

Profesaoara vroia sa faca un concurs cu Elevi din clasa ...Incepea sa imparta la fiecare banca cate o foisica stiind ca va juca un joc frumos ..Elevi a inceput sa lucreze foarte bucurosi ..Intra in clasa Doamna director ...incepand sa ii laude ca sunt foarte bun ..Profesoara concursului ia zis Doamnei director ,,Bucuria se vede pe fata copiilor .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T15:48:05+03:00
Vlad si mihai aștepta cu nerăbdare ora de ed fizica.Incepe ora si profesorul le propunere elevilor sa facă 2 echipe de fotbal. Băieții se conformează si încep joaca.Echipele sunt condusa una de Vlad si una de Mihai.Echipa lui Mihai se numește  Puterea Vântului ,iar echipa lui Mihai se numește Învingătorii.Echipele conduse de cei doi băieți lupta pentru câștigarea întrecerii.Mai sunt 10 min ,scorul este strâns ,dar niciuna din cele doua nu se lasă mai prejos.Ora se termina si scorul este la egalitate.Bucuria se vede pe chipul copiilor
4 5 4