Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T19:40:29+02:00
Raspunde la intrebarea cine? Spre exemplu:
Cine a mancat prajitura? - intreaba Catalin.
El a mancat-o - rapsunse Ioana.
scuze
am apasat tasta gresita
don't judge me
Nu-i nimic, toti gresesc C:
Thank you
2014-02-18T19:40:41+02:00
Depinde de context:
el este bun raspunde la intrebarea cine
Pe el l-am vazut raspunde la intrebarea pe cine
intrebarile sunt in functie de cazurile in care se afla: subiect,atribut,complement si celelalte!!!
El alearga repede. Cine alearga repede? El
El i-a dat cartea mihaelei