Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T15:21:33+03:00
Dar=cadou
slova=litera
carte=volum
crampei=bucata
mama e profesoara de romana. cauta in dex.
bravo . nu vreau sa ne certam ....mie asa mia spus profesoara de romana ca e bun si alfabet
nici eu nu vreau sa ne certam. poate profesoara ta nu a stiut
creca nu stiu nu tin cu profesoara ca sa zic asa
parksohee
  • Utilizator Brainly
2014-09-30T15:23:32+03:00
Dar=cadou
slova=litera
carte=volum , roman 
crampei=fragment