Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T19:34:04+02:00
Fiecare persoana isi slujeste tara prin intermediul talentului si abilitatilor sale. Enescu a reprezentat ROmania pe plan international cu ajutorul talentului sau care consta in cantatul la viora. Datorita lui multe perosane culturale respecta Romania 
64 4 64
Ca era un mare patriot infocat pe care l-a marcat copilaria, un mare si adevarat roman care nu a uitat niciodata ca a plecat sa cucereasca lumea dintr-un sat din nordul Moldovei Romanesti.
Sper ca te-am ajutat!!
2014-02-18T19:34:09+02:00
Se refera ca le-a cantat oamenilor din tot sufletul, a cantat la tot poporul .

22 3 22