Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T15:05:40+03:00
Hagi a fost cel mai bun fotbalist.
Ionut e cel mai mic dintre frati.
Va castiga cel mai bun.
Cel din urma va fi cel dintai.
Bubico era cel mai rasfatat catel.
L-am intrebat ce-l doare.
Da-mi mie pachetul ce-l tii in brate.
De ce-l priveste pe el problema asta?
Ce-l tot rasfeti atat !
Ce-l tot deranjeaza ?
2014-09-30T15:07:51+03:00
Cel-El a fost cel care a vorbit despre instructie
cel-Cel ce nu munceste,nu are
cel-A fost invins de cel pe care l-a invatat
cel-Cel mare are douasprezece ani
cel-Cel frumos seamana cu mine
ce-l=Tot ce-l intereseaza sunt bani
ce-l=Problema ce-l viza a fost amanata
ce-l=E nemultumit de textul ce-l scrie zilnic
ce-l=Sportul ce-l iubesc este fotbalul
ce-l=Ce-l pasioneava pe el este romana