Rezolvatimi problema cu schema si rezolvare
Un salon aut a vindut intrun an 68 de automobile de marca BMW SI Fort.automobilele de marca BMW au fost vindute cu 12 mai multe decit cele de marca Ford.cite automobile de marca BMW au fost vindute?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-30T14:56:03+03:00
B=BMW
F=Ford

B.I_______I+12
F. I_______I

Suma este 68 .
68-12=56
56:2=28 ( Ford-uri )
28+12=40 ( BMW-uri )
B.I_______I+12
F. I_______I
SUMA ESTE 68
68-12=56
56:2=28(FR)
28+12=40(BW)
2014-09-30T15:11:59+03:00
B.I_______I

F. I_______I

Suma este 68 .
68-12=56
56:2=28 ( Ford-uri )
28+12=
2 4 2