Răspunsuri

2014-09-30T14:52:32+03:00
Gabriel=45 puncte
Alexandru=45:5=9 puncte

Diferenta este de 45-9=36 de puncte
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T14:53:55+03:00
Cu 36 de puncte                                                                                                                                                                                         rezolvare                                                                                              45:5=9                                                                                                                                          45-9=36                                                                                                                                                Raspuns:Cu 36 de puncte
1 5 1