Răspunsuri

2014-09-30T14:41:11+03:00
A) 27 ( 13+42+16)= 27 * 69= 1656
b) 57 (132+327+274+267)= 57 * 1000= 57 000
c) 1957 ( 2016 - 2014 +2014 +9)= 1957 * 2025= 3.962.925
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T14:43:44+03:00
 27 ( 13+42+16)= 27 * 69= 1656
b) 57 (132+327+274+267)= 57 * 1000= 57 000
c) 1957 ( 2016 - 2014 +2014 +9)= 1957 * 2025= 3.962.925
Multumesc !
ma ajuti si tu te rgo la mate
ok , ce clasa esti ?