Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T14:43:08+03:00
Europa in secolul V

             Asupra intregii Europe medievale staruia imaginea unei perioade de regres economic si de haos ca urmare a distrugerii Imperiului Roman.
            Migrarea germanicilor este insotita cu omucideri si distrugeri materiale, de aceea se observa o decadere a oraselor.
            In aceasta perioada economia a fost preponderent agrara.
            Germanicii au venit cu procedee noi de prelucrare a fierului, ca urmare uneltele agricole s-au imbunatatit. Forta animala a inceput sa se foloseasca tot mai mult usurand astfel munca oamenilor. Se cultiva pe scara larga vita-de-vie.
           Ca urmare a cresterii animalelor industria pielariei se dezvolta si ea. 
           Edificiile de piatra din epoca merovingiana dovedesc noi procedee de taiere si de slefuire. 
2 5 2
2014-09-30T15:43:08+03:00
Europa in secolul V

             Asupra intregii Europe medievale staruia imaginea unei perioade de regres economic si de haos ca urmare a distrugerii Imperiului Roman.
            Migrarea germanicilor este insotita cu omucideri si distrugeri materiale, de aceea se observa o decadere a oraselor.