Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-30T14:06:24+03:00
17=saptesprezece
239=doua sute treizeci si noua
40008=patruzeci de mii opt
5080316=cinci miliarde optzeci de mii saisprezece
30000206005=treizeci de miliarde doua sute sase mii cinci
20 4 20
2014-09-30T14:23:56+03:00
17=saptesprezece
239=doua sute treizeci si noua
40008=patruzeci de mii opt
5080316=cinci miliarde optzeci de mii saisprezece
30000206005=treizeci de miliarde doua sute sase mii cinci
14 3 14