Răspunsuri

2014-02-18T19:22:09+02:00
În matematică, un număr rațional este un număr real care se poate exprima drept raportul a două numere întreg, de obicei scris sub formă de fracție ordinarăa/b, unde b este nenul. Numele "rațional" nu provine de la "rațiune"="gândire", ci de la "rație"="raport".  adica a supra b 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T19:22:15+02:00
Numerele rationale sunt fractile ex:1/2.5-9.6-2...... acestea sunt fracti ordinare
fracti zecimale sunt: 1.6,9.6,4.75,9.12.....
Daca nu ai inteles spune-mi,o sa iti explic!!!
pot fi zecimale care sunt cu vircula 2,7 3,0 1,7 si altele...
Numai anumite fractii sunt numere rationale sau toate..
toate dar eu ti-am dat cateva ex
Multumesc
numere rationale sunt toate numerele care au linie de fractie sau virgula :)))))))))