Răspunsuri

2014-09-30T10:59:50+03:00
3a/8 +25a/100=150
simplificam cu 25 si vine:
3a/8 +a/4 =150
amplificam cu 2 a doua fractie
3a+2a/8=150
5a= 150x8=1200
a=1200/5
a=240
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T11:02:41+03:00
Fie a nr. 3/8*a+25/100*a= 150 25 pe 100 se simplifica pri 25 si ne da 1/4 3a/8+a/4aducem la celasi numitor si aplificam pe a/4 cu 2=150 3a+2a/8=150 5a/8=150 /*8 5a=1200 /:5 a=240
1 5 1