Răspunsuri

2014-09-30T10:47:55+03:00
Manufactura este un produs lucrat manual. Manufacturile sunt ateliere în care se lucrează manual, producția fiind destinată în trecut mai ales schimbului.
Fabrica este întreprindere industrială care folosește un sistem de mașini și de instalații tehnice în vederea executării operațiilor de transformare a materiei prime în produse finite, în serie și în cantități mari.
Diferențele le vezi tu
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T10:48:04+03:00
         In cadrul manufacturii predomina munca manuala, munca din fabrica este mecanizata.
2 3 2