Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-18T19:16:41+02:00
Axb=18
a:b=2
a=2b
2bxb=18
3b=18
b=18:3
b=6
a=18:b
a=18:6
a=3
Pai nustiu ca ii trebuie la sorumea
Nu mie
Multumesc mult nu te mai chinui ca o scrie asa cum ai zis tu meriti 5 stele
Hai ca incerc sa o rezolv si prin segmente !
Multumesc mult
2014-02-18T19:27:19+02:00
Rescriem:
x * y = 18 \\  \frac{x}{y} = 2
Putem scrie pe x din fractie ca 2*y (conform trecerii din partea cealalta schimba operatia).
Deci x = 2y atunci:
2y * y = 18 => 2y^2 = 18 => y^2 =  \frac{18}{2}  => y^2 = 9 => y = 3
Rezulta ca x = 6.
Success!
Dar de clasa a3a trebuie rezolvata dar mersi oricum pentru ca proble este pentru soramea mai mica
In loc de fractii scrie cu semnul :
Si * cu x
Ori