Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T23:41:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Rădacina cuvântului este răşină, forma de genitiv-dativ singular - (unei) răşini.
Desinenţa "-i" arătă că substantivul este articulat.
187 4 187
2014-02-19T02:02:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Desinenta 'i' arata cazul Dativ. Radacina "rasina", prin articulare cu "i" G-D, modifica sunetul 'a' in 'i', sunet ajutator.
84 3 84