Răspunsuri

2014-09-30T08:17:04+03:00
155,255,355,455,655,755,855,955
Pai da! Ai avut dreptate! Acelea sunt numerel
multumesc tuturor!
cu placere
155, 255, 355...955 s-ar fi scris daca cifra zecilor si unitatilor ar fi fost dar cerinta nu cere asta
corectie: s-ar fi scris daca cifra zecilor si unitatilor ar fi fost 5 dar cerinta nu cere asta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T08:20:33+03:00
Cate numere de trei cifre au cifra zecilor 5?
150, 151, 152,153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, .....959   rezulta 90 de numere

Dar cifra sutelor 5?

11 daca le luam doar pe 500, 501, ....510
la al doilea punct nu ai fost prea clar...pt ca ar putea intra multe aici...1500....2500...10500...etc etc
ms ms ms ms ms ms !!! pentru tot!