Răspunsuri

2014-09-29T23:47:54+03:00
Pai....sa analizam situatia in sens propriu: Bancile cu pânze sunt puse in miscare când bate vântul. Propozitia ta daca e la figurat ,probabil se refera la faptul ca te-ai mobilizat,dupa o pauza lunga ai provenit.....am impresia ca inseamna ca celui care zice ii revine inspiratia cu mai multa creativitate.....altceva nu prea stiu să-ți zic...sper ca cât de cât e corect
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T23:53:46+03:00
 Îmi sufla în pânze un vânt nou = Este o expresie care are la baza sensul figurat al suibstantivului "vant "si al verbului "a sufla";
Tinand cont de influenta vantului in punerea in miscare a ambarcatiunilor si trimiterea spre o lume noua, spre noi tinuturi si noi descoperiri, sintagma poate insemna impasul (panzele), momentul de slabiciune la care este supus artistul, care trece cu ajutorul inspiratiei(vant nou) .


1 5 1