Un unghi al paralelogramului are masura de 55grade . Aflati masurile celorlalte unghiuri ale paralelogramului !!!!!!!!!!! Va rog mult !!!!!!!!

2
Pai si unghiul opus are tot 55 de grade, iar celelate doua: [180-(55+55)] :2 =35 de grade fiecare !
Suma unghiurilor intr-un triunghi este de 180 grade,ci nu intr-un patrulater,,,asa ca nu se scade din 180 ci din 360,,,

Răspunsuri

2014-09-29T23:22:20+03:00
Unghiul A=55 este congruent cu unghiul C ,deci C=55
fiindca suma unghiurilor intr-un paralelogram este 360 ,rezulta/;:
360-110=250
250/2=145
deci unghiul B congruent cu unghiul D si ambele sunt egale cu 145 grade
A=55
B=145
C=55
D=145
multumesc moolt
Bully, ai gresit la un calcul: ai scris "250/2=145" si e gresit
ah,,,deci cer iertare pentru aceasta,,,este 125
da am observat si am schimbat , mersi
Cu placere !!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T00:49:35+03:00
Metoda 1:

Suma unghiurilor intr-un paralelogram este de 360°
Avem un unghi de 55°
Unghiul opus este tot de 55°
Celelalte 2 unghiuri sunt obtuze si egale intre ele.
Acestea au fiecare masura de:  [360 - (55 + 55)]/2 = (360 - 110) / 2 = 250 / 2 = 125°

Metoda 2:
Unghiurile opuse sunt egale
=> paralelogramul are 2 unghiuri opuse de 55° fiecare
Unghiurile alaturate sunt suplementare.
=> celelalte 2 unghiuri au masura de: 180 - 55 = 125° fiecare

Proba: 2 * 55 + 2 * 125 = 110 + 250 = 360°



4 5 4