Răspunsuri

2014-02-18T19:00:16+02:00
Pai folosesti aria triunghiului dreptunghic : c1xc2 supra ipotenuza si de acolo nu mai stiu :D
BC=36
pai explica-mi si mie detaliat cum se face te rooog mult
prin teorema lui pitagora BCpatrat=ABpatrat + AC patrat BCpatrat= 18patrat +24patrat BCpatrat=324+576 BC patrat= 900 BC=radical din 900 si egal cu 30 BC=30cm
ms ca mi-ai explicat iti raman datoare Iulianadrutu1
cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T19:04:43+02:00
=> Teorema lui Pitagora ca BC la a 2 = 18 la a 2 +AC la a 2
BC = radical din 900
BC = 30
aha ms muuult cred ca te adaug la prieteni data viitoare sa nu mai consum puncte ca vad ca te pricepi la geometrie :))))))
Nu sunt chiar asa bun dar ... daca stiu te pot ajuta.
ok ms