Răspunsuri

2014-09-29T22:45:12+03:00
Cititor- prin derivare, de la cuvantul de baza citit, cu sufixul ''or'' 
inteles- prin schimbarea valorii morfologice
micsorat- prin schimbarea valorii morfologice
subtiat- prin schimbarea valorii morfologice
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T22:45:17+03:00
L-am facut la scoala saptamana trecuta :))
cititor= format prin derivare cu sufixul "-or" de la cuvantul de baza " ( a ) citi "
inteles= format prin conversiune din verb la participiu 
micsorat= format prin derivare cu sufixul "at" de la cuvantul de baza "mic"
subtiat= format prin derivare cu sufixul "at" de la cuvantul de baza " (a) subtia"
2 5 2