Răspunsuri

2014-09-29T21:29:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
C=18+p
3p=c
3p=18+p rezulta 2p =18 lei un penar costa 9 lei
9lei+18lei=27lei costa o carte
9 4 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T21:38:48+03:00
C=18+penar
3penare=carte
3penare=18+penare rezulta 2penare =18 lei un penar costa 9 lei
9lei+18lei=27lei costa o carte
15 4 15