Răspunsuri

2014-02-18T18:54:07+02:00
Teorema Pitagora,Teorema Inaltimii,Cerc(arie,lungime,diametru etc),Media aritmetica(Ma),Maponderată,media geometrică.
da numai din geometrie ? la algebra nimic?
la algebra cred ca ne da ecuatii in niciun caz sisteme
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T18:56:05+02:00
Tot ce am facut pe primul semestru,dar nu ne da din functii,cub sau paralelipiped.Deci probabil piramida si prisma o sa ne cada.
1 5 1