Răspunsuri

2014-09-29T21:45:03+03:00
Nu este data latura patratului,dar in principiu ar trebui sa transformi 6km/h in minute 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T00:03:20+03:00
T=6 minute=360 secunde
v=6km/h=1,66m/s
Spatiul parcurs este
S=v*t=1,66*360=600 m si reprezinta perimetrul. S=4*L
Latura patratului va fi
L=600/4=150m si aria suprafetei va fi
A=L²=150*150=22500 metri patrati.
Succes!

1 5 1