1)LA UN CONCURS DE CROS AU PARTICIPAT 204 BARBATI,CU 30 DE FEMEI MAI MULT SI 360 DE COPII.CATE PERSOANE AU PARTICIPAT IN TOTAL LA CONCURSUL DE CROS? 2)INTR-UN PARC S-AU PLANTAT 120 DE PANSELUTE,CU 103 ALBASTRELE MAI MULT,IAR NUMARUL TRANDAFIRILOR ERA CU 10 MAI MARE DECAT CEL AL PANSELUTELOR SI ALBASTRELELOR LUATE IMPREUNA.CATE FLORI S-AU PLANTAT IN TOTAL? 3)AFLATI CATI POMI FRUCTIFERI SUNT INTR-O LIVADA STIIND CA :NUMARUL PRUNILOR ESTE 112,CEL AL MERILOR ESTE CU 10 MAI MARE,IAR CEL AL CIRESILOR ESTE CU 300 MAI MARE DECAT CEL AL PRUNILOR SI MERILOR LUATI LA UN LOC.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T20:50:38+03:00
1) 304 Barbati
    304+30=334 Femei
    360 Copii
    304+334+360=998 Persoane la concurs

2) 120 Panselute
    120+103=223 Albastrele
    120+223+10=353 Trandafiri
    120+223+353=696 Flori plantate in total

3) 112 Pruni
    112+10=122 Meri
    112+122+300=534 Ciresi
2014-09-29T21:00:31+03:00
1) 240+30=270 femei au participat la cros 
240+270+360=870 persoane au participat la cros
2)120+103=223 albastrele plantate
120+223+10=353 trandafiri plantati
120+223+353=696 flori plantate in total
3)112+10=122 meri sunt in livada 
234+300=534 ciresi sunt in livada
534+112+122=768 pomi fructiferi sunt in livada