Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-29T20:22:28+03:00
1.cind citesti o carte cu interes siti place foarte mult si nuti scoti capol din ea inseamna ca iesti in taina citirii!
2.in pesterile vechi se gasesc hieroglife
3.mias dori sa am un ceas al luminii ca sa ma pot intoarce in timp!
cu placere!

Comentariul a fost şters
O alta propozitie imi poti spune si mie? Te rog frumos :D
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Mersi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T20:23:58+03:00
          Intreaga omenire considera ca hieroglifa reprezinta un ceas al luminii si al intelepciunii.