Răspunsuri

2014-09-29T20:21:39+03:00
CDVIII
MMVI
MCMLXXXIX
-------------------------
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T20:22:05+03:00
408,2006 = IVVIII  MMVI                                  1989 = MCMLXXXIX
De fapt daca inca nu ti ai dat seama deja despre tine vorbesc
ba despre tine vorbesti
Las-o balta..facem pace?
e mai bine... si asa ma plictisea cearta asta
Ok si eu la fel ...se pare ca suntem totuși de acord intr- o privința :-D :-*