Gasiti posibile intelesuri pt urmatoarele metafore: ,,o tandara de Gasiti posibile intelesuri pt urmatoarele metafore: ,,o tandara de curcubeie", ,,scama de zare" ,, drojdii de roua" ,,parfumul umbrei si cenusa lui" ,, nimicul nepipait" ,, pulberi de fum"
Metaforele sunt din poiezia CUVANT de Tudor Arghezi

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T20:22:15+03:00
O tandara de curbuie= mai multe culori in acelasi loc
scama de zare=creca se refera la dimineatya
drojdii de roua=roua de dimineata pe care o vezi pe plante
parfumul umbrei si cenusa lui=????
nimicul nepipait=neatins
pulberi de fum=????
Scuze ca nu ti-am scris la cele doua dar nu am poezia in fata mea.. dar sper ca te-am putut ajuta cu celelalte :d
2014-09-29T21:06:08+03:00
O tandara de curcubeie -armonie de cuori
scama de zare -infinit
drojdii de roua- prospetime
nimicul nepipait- nedescoperit