Care este cel mai mare numar natural scris cu aceeasi cifra?dar cel mai mic

2
nu scrie doar atat imi cere
Nu se poate cel mai mare dar cel mai mic este 0.
nu stiu nu cred ca e 0
Stiu am gresit!
- infinit si + infinit:d

Răspunsuri

2014-09-29T20:07:56+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T20:09:57+03:00
Cel mai mare: 999999999...
cel mai mic: 11
_____________________________
si atunci care are dreptate eu cred ca petrw
pt ca spune care au aceeasi cifra
a da ai dreptate este 11
nu asta e raspunsul sigur 9999...si 11
ok noapte buna la toti va pup