Răspunsuri

2014-09-29T19:57:10+03:00
Daca scriai si mai clar....
Mai pe scurt îmi trebuie un eseu despre importanta regulilor dintr-un anumit domeniu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T20:03:29+03:00
Eu cred ca regulile sind inportante deoarece tin ordinea si cosecudinitatea lucrurilor in echipa.cred ca am dreptate deoarece sint facute de un organ superior ce este cu capacitati intelectuale mari.cind afirm ca regulile sint importante ma bazez pe faptul ca au o anumita obligatie de a pastra ordinea si disciplina.in conluzie pot spune ca sint necesare in toate lucrarile de grup si nu numai.de aceea sin foarte populare si in alte tari
imi cer scuze dar sint ocupata mai adauga tu caci nu e atit de greu ca nu mai ai mult
scrie ceva despre cit de usor sint de memoriza
si cit de scurte si de intelese sint
Ok
daca ceva te mai ajut eu