Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T19:40:56+03:00
                                              Doamna profesoara,
             Ce mai faceti? A trecut mult timp de cand m-am mutat din scoala in care predati si imi  este foarte dor de colegi si de toti profesorii. Vreau sa va anunt ca de anul viitor o sa revin. Abia astept sa va revad.
                                                              Cu respect,
                                                                               Nella !
Draga doamana profesoara v-am scris pentru a-mi jusifica absent mea la ore.De 2 zile sunt racita.Cred ca o sa mai lipsesc 3 zile.Va rog sa ma scuzati si daca binevoiti sa-mi motivati si mie absentele
ms
cpl
vrei sati dau cel mai bun raspuns?
doar ca pentru raspunsul al doilea
2014-09-29T19:44:20+03:00
                              Draga profesoara                                                                                V-am trimis aceasta scrisoare petru a va spune cat de frumos a fost in tabara in care am fost .Vreau sa va mai intreb cum v-ati petrecu aceasta vacant.                              Ne vom intalni la inceputul anul scolar.                                                                                                                                                        Cu drag ,eleva dunmavoastra                                                                                                _______________