Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T19:36:51+03:00
Oa-ie
ie-pu-re
oa-meni
ce este diftongul?
Soare, iepure, ploaie, ninsoare :)))
diftongul- grupul format dintr-o semivocala si o vocala, rostite in aceeasi silaba :*
Este grupul format dintr-o vocală şi o semivocala (sau invers) rostite în aceeaşi silabă
2014-09-29T19:37:37+03:00
Ziua,numai,viteaz,pustiu,paine,august,voinic.
Diftongul este grupul de sunete format dintr-o vocala si o semivocala rostite in aceeasi silaba ;)