Urgentttt... vreau si eu cuvintele: sub, deasupra, stanga , dreapta, inainte, inapoi, etc ,trafucerea in engkeza

2
Comentariul a fost şters
sub = under, below, beneath; deasupra = over, above; stanga = left/on the left; dreapta = right/on the right; inainte = forward; inapoi = backward;

Răspunsuri

2014-09-29T19:27:32+03:00
Te ajut eu :)
deci nu o sa o iau in ordine : stanga:left
dreapta: right 
sub: under 
inainte:before

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T19:29:49+03:00
Top- deasupra left-stanga right-dreapta forward-inainte backward-inapoi