in doua vaze sunt 36 de trandafiri.daca as muta 2 trandafiri din prima vaza in ceade-a doua,in prima vaza ar ramane o treime din numarul trandafirilor din a doua vaza.afla cati trandafiri sunt in prima vaza?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T19:29:53+03:00
Notam a nr trandafirilor din prima vaza ,iar b nr trandafirilor din a doua vaza =>
a+b=36
a-2=(b+2)/3(=)3a-6=b+2(=)3a-8=b =>
a+b=36(=)a+3a-8=36(=)4a=44(=)a=11 =>
In prima vaza sunt 11 trandafiri
multumesc dar in a doua cati sunt?
25
multumesc!!!!!
npc daca mai ai probleme de mate poti sa imi mai dai
2014-09-29T19:50:53+03:00