Răspunsuri

2014-09-29T19:19:05+03:00
A invatat carte.
A cumparat o noua carte. 
Ne.am jucat carti. ( 3 enunturi) ::D :D

Cartea e conditia existentei omului ca fiinta rationala.
Fiecare persoana isi lasa ca urma pe pamint o carte a vietii sale.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T19:21:46+03:00
Am imprumutat o carte de la biblioteca. I-am dat cartea mea de vizita. Marcheaza ca cel mai bun te rog
1 5 1