Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T19:13:07+03:00
2014-09-29T19:22:04+03:00
X+2y+13=24                                                                                                                x+2y=24-13                                                                                                                x+2y=11                                                                                                                  18+2y+x  = 18+11= 29                        verificare: 11+13=24
6 4 6