Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T19:08:37+03:00
 1.Ce parere ai despre colgii tai?
 2. Iti place la aceasta scoala?
 3. Ce materie iti place?
 4. De ce ai ales aceasta scoala?
 5. Ce clasa ti-a placut cel mai mult si care a fost cea mai usoara?
2 4 2
2014-09-29T19:09:29+03:00
Care carte citita iti place cel mai tare?
Care este prietenul tau cel mai bun?
Cum vei petrece aceasta vara?
Ce profesie iti vei alege in viitor?
Care este ocupatia ta preferata?
                                                     Sper ca te-am ajutat.
Care este ocupatia ta preferata? ce????? Cum vei petrece aceasta vara? care vara?